jj, n62 ma svoje muchy, tiez nie lacne, ale ked sa porobia, tak robi aj motor radost. Obzvlast n62b48 je pre mna stale lakadlo. Taha to ako krava, zvuk nadhera, flexibilny, taha odspodu ako diesel a az do konca.... teda kde ini koncia, on niezeby zacinal, ale kludne pokracuje dalej. Tento motor je podla mna uplne genialny co sa tyka pomeru vykon/spotreba. Lebo mal som 545i teda n62b44 a vysoka spokojnost co sa tyka spotreby. (po dialnici menej ako fabia 1.2htp :))
Nemam nic proti dieselom.... mal som ich uz habadej....a aj teraz jazdim diesel, ale mal som svojho casu sucastne 545i a 530d a jazdil na oboch kazdy den - rovnake rocniky (kvoli porovnaniu rovnakej generacie). Jednoducho je to nebo a peklo ( a to bol diesel 160kW bez DPF a isiel naozaj nadherne, subjektivne lepsie nez neskorsie do ktorych narvali dpf). Ked som absolvoval dlhsiu trasu v 545i a potom presadol do 530d, nastartoval sa a vozil, tak som plakal... :)))
Obrovska skoda ze tieto motory sa montovali len do roku 2008-2009 (do x5/x6 tusim).... Mohli ich este davat aspon 2-3 roky
