díky chlapci za postrehy

, zasa som sa niečo nové priučil, čo sa týka auta, tak znovu chytilo, brácho mi povedal, že na výkonovej poistke v kaslíku bol zaoxidovaný kontakt, prebrúsil kontaktsprej a auto chytilo na otočenie
riešili sme niečo podobné minule, vypisovalo getriebenotprogramm,potom už ani neštartovalo, bola povolená svorka - na beterke, resp. ten olovený protikus je z nejakého mäkkého olova a svorka aj keď bola dotiahnutá nejak sa povolila
je to záhada, pretože brácho si meral napätie aj na distribučnom bloku poistiek v bloku RJ a bolo tam 14.2 od altíku, a zrazu má málo, chápem, že počas štartovacej špičky to hold na nejakom nedokonalom spoji má veľké straty, ale je to vážne otravné
asi už len pomeniť úplne všetky poistky prípadne ich prečistiť