BMWpositiv napísal:...je rozdiel chytit jamu v 50km/h a v 100-120km/h, tam uz potom neriesis len disk, ale v tom horsom pripade aj naraznik, ramena, stabilizatory, atd.
...osobne by som na e39 dal max. 18" disky s max. sirkou pneu 235 vpredu / 265 vzadu
ja ti tento nazor vyvratim, teda uvediem ta z omylu
pribeh s mojej skusenosti ci R19 alebo R18...
1. trafil som
jamu s 19"nastkami v rychlosti 200KM/H!!! (orig BMW 172 M-styling) (noc, po dazdi, teda zaplavene jami vodou- neviditelne....neskutocna supa!!!) nic sa nestalo, ani defekt, ani pukel ani ohnuty disk, aj podvozok
OK...
2. trafil som
jamu stymi istymi diskami v rychlosti do 70km/h a
STIKOL som PNEU!!!
R18 zimny komplet origBBS for BMW ... ani neviem na ktorej jame a v akej rychlosti ale
OHOL som DISK
inak min. rok som mal "stastny" rok co sa tyka defektov, puklov, 2 kompletne sady pneu som odfajcil!!!
JE JEDNO AKY ROZMER MAS PNEU AKE VELKE MAS DISKY, PODSTATA JE ZE MUSIS MAT KUS STASTIA NA TYCH NASICH CESTACH A ODPORUCAL BY SOM AJ KVALITNE DISKY, CO NIECO ZNESU...a jak hovori Pity777: davaj bacha aj na ET, lebo vysledok bude ze auto bude vyzerat jak elektricka, jedine zeby si nalozil aj PODLOZKY...