... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
undy napísal:Meh a to som si myslel, aka sikovna vecicka to je... Teraz si tak uvedomujem, ze vsetky poznatky co sa tykaju DPF nemuseli byt ani raz pravdive... Pracujem ako programator a tak by som sa milo rad pozrel do zdrojakov, ako tam maju tie vyhodnocovacie algoritmy naimplementovane.k tomu Carly...mne to stále ukazovalo, že všetko OK a zrazu bum- DPF zapchaté. Dal som ho dočasne odstrániť aj SW vypnúť regeneráciu a Carly si veselo išlo ďalej svojou cestou, ukazovalo mi to hodnoty aj regenerácie, akoby tam DPF bolo. Teraz je už DPF nový nahodený, keby niekto mal niečo osobné proti mne :-)
sipkam napísal:Tak hotovo :) DPF vycistene, regeneracia vyvolana, cidlo tlaku vymenene... mal by som mat dufam uz pokoj (klop klop klop)
V 3. dielnach vratane tu na fore mi bolo potvrdene ze vybratie swirl flaps nema vplyv na zivotnost DPF. No aj tak si myslim svoje, ale naspat ich davat nebudem.
Najvacsi problem bol v cidle tlaku. Hadzal hodnoty kazdu chvilu ine a podla mechosa regeneracia neprebehla par desat tisic hodin. Neviem, to sa mi zda divne, bud ma odrbava CARLY alebo uz som z toho vazne jelen. Regeneracia kazdych 250km nasvedcovala problemu, ktory sa aj potvrdil, aj vzhladom na tlak v DPF. Teraz ma trapi smrad splodin ked stojim... niekde cosi netesni. Spona DPF-KAT dotahovana na 2x ale vidim to tak, ze pojde na vymenu za origo novu, spolu aj s tesnenim.
sipkam napísal:Tak hotovo :) DPF vycistene, regeneracia vyvolana, cidlo tlaku vymenene... mal by som mat dufam uz pokoj (klop klop klop)
V 3. dielnach vratane tu na fore mi bolo potvrdene ze vybratie swirl flaps nema vplyv na zivotnost DPF. No aj tak si myslim svoje, ale naspat ich davat nebudem.