Preluskal som sa touto temou:
bmw3-e90-e91-e92-e93/e91-320d-problem-s-turbem-t72124.htmlPriznam sa raz sa mi stalo, že auto stratilo tah v zime, proste turbo netlacilo. Ale potom uz nikdy, na jar som si dal zdvihnút vykon motora na cca 190 koni, vtedy este tak nedymilo aspon si nepamatam, trochu ano ale to asi kazdy dizel.
Teraz je stav taky, ze ked zoslapnem plyn tak auto sice taha (zda sa mi vsak asi 90% vykonu pred cipom), ale neuveritelne dymi na cierno resp. modro ci ako

(proste nie na bielo), Olej motor nezere.
Mam tu jedneho odborinka na BMW v okoli co mi to cipoval a ked sme sli davat nazad povodnu mapu RJ, tak ma odkazal este skusit ten regulator na turbe, ze ho mam skusit dotiahnut. Skusal som vsetky mozne polohy toho valceka na celej dlzke srobu a nepomohlo to vobec. Dymi ako lokomotiva

Na uplnom dokruteni motor az skoro skapinal netahal nic. Skusali sme menit aj vahu vzduchu a nepomohlo to tiez. Povedal mi ze to auto ma malo vzduchu a spaluje naftu, ktora tak dymi.
Hadice od turba vyzeraju OK, diag nic konkretne nehlasi. Vyhodila mi len v zime problem s tym regulatorom, ale od vtedy uz nic:

Dymilo to niekomu s tym zle nastavenym regulatorom ventilu turba, alebo nie ? Co to moze byt, hambim sa chodit na takej dymovnici

// ozaj este jedna vec co som nespomenul. Auto pri cca 1700 rpm na malinku (mozno pol sekundy ?) strati tah - motor cukne a potom uz leti a taha pekne zas do obmedzovaca
