... všetko o BMW ...
PeqpeK napísal:najlepsi v com? vykon? spotreba? spolahlivost?
PeqpeK napísal:ked spolahlivost tak skus B47 motorizaciu 18d 110kW alebo 20d 140kW
PeqpeK napísal:Vravím že to mi povedal známi tak preto sa pýtam aj tu.na to si ako prisiel?
Observer napísal:do auta velkosti F11 (ale aj F31) podla mna najlepsie sedi 30d
ak sa na tejto motorizacii da pozor na to sproste EGR (chladic EGR a sanie), tak je to dobra volba, mam na nom najazdene 100t km a nebol s nim nikdy ziadny problem... okrem toho, ze 6 tyzdnov bol kvoli zvolavacke v servise, ale za to nemoze motor ale neschopnost BMW si zabezpecit spolahliveho dodavatela suciastok...![]()
mitocross napísal:Ďakujem pekne. Mám teraz E91 320xd v automate ten 135 kw a s motorom problémy nemám zatiaľ keďže jazdím do Nemecka a tam jazdím denne tak 40-50 km len keďže už mám rodinku chcelo by to niečo väčšie a keďže milujem jazdné vlastnosti BMW tak som chcel ostať verný tejto značke len neviem ktoré auto :)Bola/je na to zvolavacia akcia, pretoze hrozilo zhorenia auta. Potom to aj tak treba kontrolovat, lebo motor je nastaveny na "vela EGR", tzn. sanie sa rychlo spini, najma pri prdkani sa po meste a pomalym tempom. Niektori ludia odstranuju EGR.
Dieslove 6 valce su vsetko jeden motor (oznacenie N57) -hlavny rozdiel je v jednom (30d) dvoch (40d) ci troch (M50d) turbach.
M50d je najmenej spolahlivy, pretoze je najviac zatazovany a najviac komplikovany.
Ked okolo 100tis. km su tieto motory spolahlive, tak uz okolo 200tis.km su rizikove retazove rozvody (to spominane olejove cerpadlo ma suvis s tymto, aj ked tvoj znamy mohol omylom mysliet palivove verpadlo spomenute dalej),ojnicne loziska, palivove cerpadlo CP4 (ktore je mimochodom v autach vyrobcov po celom svete). No a cele to je zabite tym nestastnym EGR okruhom, ktory trapi aj ovela skor. A DPF je klasika na kazdom diesli - vydrzi podla podielu kratkych a dlhych jazd.
Bud sa to riesi preventivne, co su naklady niekolko tisic eur, alebo cakas, co z toho ti odpise motor.
Dieslove 4valce boli v starsich Fkach N47 (tiez problemove) a potom B47 od roku tusim 2015-2016.
mitocross napísal:A FL. Tento problém nevyriešil?Bola/je na to zvolavacia akcia, pretoze hrozilo zhorenia auta. Potom to aj tak treba kontrolovat, lebo motor je nastaveny na "vela EGR", tzn. sanie sa rychlo spini, najma pri prdkani sa po meste a pomalym tempom. Niektori ludia odstranuju EGR.
Dieslove 6 valce su vsetko jeden motor (oznacenie N57) -hlavny rozdiel je v jednom (30d) dvoch (40d) ci troch (M50d) turbach.
M50d je najmenej spolahlivy, pretoze je najviac zatazovany a najviac komplikovany.
Ked okolo 100tis. km su tieto motory spolahlive, tak uz okolo 200tis.km su rizikove retazove rozvody (to spominane olejove cerpadlo ma suvis s tymto, aj ked tvoj znamy mohol omylom mysliet palivove verpadlo spomenute dalej),ojnicne loziska, palivove cerpadlo CP4 (ktore je mimochodom v autach vyrobcov po celom svete). No a cele to je zabite tym nestastnym EGR okruhom, ktory trapi aj ovela skor. A DPF je klasika na kazdom diesli - vydrzi podla podielu kratkych a dlhych jazd.
Bud sa to riesi preventivne, co su naklady niekolko tisic eur, alebo cakas, co z toho ti odpise motor.
Dieslove 4valce boli v starsich Fkach N47 (tiez problemove) a potom B47 od roku tusim 2015-2016.